Login Tools
A+ A A-
Неделя, 16 Юни 2013

Warhammer 40.000: Space Marine

Авторите на едни от най-отличните стратегически игри на всички времена ще ни накарат да се превлъплатим в ролята и бойната екипировка на най-мощният бойец във вселената на игрите - спейс марина.

Накратко, новата игра няма да има система за прикриване, а спейс марините обичат да играят извън првилата, като се бият с ножове, мечове с резачки и лазерни бластери. Дизайнерите от Relic направо са поставили боя от близко разстояние на преден план, като са комбинирали различни екшън механики, като комбо атаки и поредица от млатене, съчетано с класическата стрелба.

 

Както сте научли, спейс марините са "chapters", като всеки един от тях начислява приблизително 1 000 души, обединени от общи вярвания и обичаи. А вашият герой е член на Ultramarines, най-хуманната фракция от всички. Тук ще видим и Blood Angels, които носят вампирско проклятие и Space Wolves, които представляват викингите на космоса. Действието в играта ще ни отнесе на няколко ключови за Warhammer вселената локации.



Демонстрацията, която Relic показаха в своето студио във Ванкувър, се видя спейс марин в бойна маневра в канализация. Пълчища орки препречват пътя му, а дргуи минават през канализационните тръби, други къртят стените, което беше с отличен дизайн. Маринът е екипиран в класическата синьо-златна униформа и въоръжен с меч и автомат, които менка постоянно един с друг. Един от противниците се промъква много близко, но маринът насочва го разпорва със своя меч-резачка на две.

Много фенове с нетърпение  очакваха дълго подобна екшън игра, бойни схватки със спейс марини. Но Space Marine не е лигава, а сериозна игра, докато Relic е известно предимно със стратегиите си, като примерно Company of Heroes. Разработчиците от студиото обаче са убедени, че няма да се откажат от своя жанр. Но със сигурност както ще се потрудят върху Space Marine да стане уникална, както за РС, така и за конзоли.

"Ние сме РС дизайнери!", заявява директорът Анди Ланг, който работи в компанията още от времето на Homeworld, "И няма отказване, умиране има, отказва – не. РС версията ще бъде с перфектен дизайн и с най-добрият пулт за управление. Постоянно правим тестове, за да сме убедени, че играта се държи страхотно. Определено ще довършим всичко до край, за да преминем към конзолите".

От краткото демо, което студиото изнесе, можем да кажем, че Space Marine е динамична игра. На някой ще му се стори това съвсем естествено, предвид  това,че сюжета се развива във вселена, в която няма мир. От противниците първо ще се срещнем до момента само с орките.  Интелектът на орките е ограничен и на всичките мисълта им е само "всички към марина".

"Може и да са ви досадни, но орките са доста разнообразен предизвикателни. Те са и идеален начин да играта да блесне в истинския си блясък. Орките са в зелен цвят и се забелязват лесно, самовзривяват се, а когато ги убиете, пристигат в фабрично количество и смешният им вид контрастира на сериозността на спейс марините", за шегува Ланг.

Това, което се очаква е, че Relic започват голямо съревновение. Тук не идва реч само за конкуренцията в стратегическия жанр, но така те ще се изправят срещу комерсиалните гиганти на РС и конзолния пазар: Gears of War, Killzone или пък Halo. Но Рафаел ван Лироп продуцента на компанията подчертава, че: "Ако бъдем бавни няма да спечелим от това. Уверен съм, че можем да се изправим срещу тези гиганти!"

Travian
Facebook

Клипчета (коментари)

Нови потребители

Кой е онлайн

В момента има 9  гости и няма потребители и в сайта

Приятели

Yellow Blue Green

Copyrights 2001-2018 Datacore www.datacore-bg.com

Log in to your account or Регистрация

//